ZAPRASZAMY DO JANOWA PODLASKIEGO !

WSZYSTKIE OSOBY ZAINTERESOWANE ZWIEDZANIEM PODLASIA ORAZ

STADNINY KONI W JANOWIE PODLASKIM

od 1 maja 2016 !

prosimy o kontakt 603 609 794

lub mail: stowarzyszenie.janowpodlaski@interia.eu




sobota, 30 kwietnia 2016

ZWIEDZANIE NADBUŻAŃSKIEGO PODLASIA I STADNINY KONI W JANOWIE PODLASKIM 2016

Szanowni Państwo, Turyści, Goście, Znajomi i Przyjaciele !

Pracując jako przewodnik, poznałam wspaniałe miejsca na Podlasiu, w tym 
Stadninę Koni w Janowie Podlaskim. 
Poznałam ludzi i ich przeróżne historie, tradycje i zwyczaje. Ludzi niezwykłych i zupełnie zwyczajnych - wszyscy byli mi nauczycielami... 
Dziękuje osobom, które zaufały mi i postanowiły poznać Podlasie widziane moimi oczami. 
To niesamowicie miłe, kiedy wracacie tutaj na podlaską ziemię,
bo udało mi się zaszczepić Wam miłość do niej. 

W tym roku zastąpią mnie dwie panie przewodniczki -

Maria Nitychoruk tel.509 400 563 - nadbużańskie Podlasie 

oraz

Beata Łyczewska - tel. 603 609 794 - Stadnina Koni w Janowie Podlaskim 

Z wyrazami szacunku - Marzena Grabowska - Nowicka 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz